Kannelmäen Voimistelijat

Aikuisille on tarjolla muun muassa tanssia, jumppaa, lavista, kehonhuoltoa, kuntopiiriä ja paljon muuta! Tarjolla on myös vesiliikuntaa ja pilatesta. Lauantaijumppiin voi osallistua kertamaksulla myös ei-jäsenet. Voit hakea lukujärjestyksestä sinua kiinnostavia tunteja esimerkiksi tunnin, paikan tai päivän mukaan. Tunneille ilmoittaudutaan jäsentieto-ohjelman kautta. Sivulla on tietoa seuraavista asioista:

 

Täältä näet ajantasalla olevan ilmoittautumistilanteen!

 

LAUANTAIJUMPAT JATKUVAT SYKSYLLÄ 2019

Aika: lauantaisin klo 10:00–11:00 ja klo 11:00–12:00
Paikka: Kavo-sali, Kaarelantie 12
Hinta: Tunnille voi osallistua anytime-kortilla tai sarjakortilla. Lauantain tunneille voi osallistua poikkeuksellisesti myös kertamaksulla 7 € (maksu käteisellä, Smartumin, ePassin ja eazybreak sovelluksilla, Smartum- ja Virike-seteleillä), jolloin tunneille ovat tervetulleita myös ei-jäsenet.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

19.10.10:00–11:00Kuntopiiri Ruth
26.10.9:00-12:00Hyvinvointi aamupäivä
2.11. PyhäinpäiväEi tuntia
9.1110:00–1100KuntopiiriRuth
16.1110:00–11:00BodyEeva-Maria
16.11.11:00–12:00Venyttely-RentoutusEeva-Maria
23.11.11:00–12:00Rosen-liikuntaJonna
30.11.10:00–11:00BodyEeva-Maria
30.11.11:00–12:00Venyttely-RentoutusEeva-Maria
7.12.
14.12.

 

Tervetuloa jumppaamaan Kannelmäen Voimistelijat ry:n tunneille! Tässä muutamia ohjeita, jotta kaikkien liikkuminen olisi turvallista, sujuvaa ja miellyttävää.

  • Muistaa ottaa sarja- tai anytime korttisi AINA tunnille mukaan. Kortti tarkistetaan jokaisen tunnin alussa ja ilman korttia ei tunnille voi osallistua. Erityishintaisilla tunneilla osallistujat tarkistetaan nimilistasta.
  • Valitse sellainen tunti, joka vastaa taito- ja kuntotasoasi. Kannustamme kokeilemaan erilaisia tunteja, jotta löydät itsellesi sopivimman tunnin.
  • Tule ajoissa tunnille. Joillakin kouluilla ei ole tunnin alettua ketään avaamassa ulko-ovea.
  • Tunnille kannattaa pukeutua joustavaan vaatetukseen ja tarvittaessa tarkoituksenmukaisiin sisäliikuntaan tarkoitettuihin kenkiin.
  • Ota mukaasi juomapullo, oma jumppa-alusta ja hikipyyhe.
  • Toivomme, ettet tule sairaana tunneille. Se ei tee sinulle hyvää ja voi altistaa muut osallistujat tartunnalle.
  • Jos sinulla on toimintakykyysi vaikuttava perussairaus tai vaiva, keskustele lääkärisi tai fysioterapeuttisi kanssa siitä, mitä sinun kannattaa ottaa huomioon jumppatunnilla. Ohjaaja antaa mielellään vaihtoehtoja, jos pyydät niitä. Ota mahdolliset lääkkeesi mukaan tunnille.
  • Seura ei ole vakuuttanut jäseniään tapaturmien varalle, joten huolehdi itse vapaa-ajan tapaturmavakuutuksestasi.
  • Jos et pääse tunnillesi, voit käydä korvaamassa sen saman kauden aikana millä tahansa isosalitunnilla.
  • Palautteet auttavat kehittämään toimintaamme. Voit antaa palautetta suoraan ohjaajalle tai verkkosivujen etusivun palautelomakkeen avulla.